Strona używa plików cookies więcej

Doktoranci / Studenci

Social brand – co to takiego?

Grupa studentów komunikacji Wizerunkowej UWr realizuje niezwykły projekt „Roozejrzyj się”. Chcą zachęcić wszystkich do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na pytanie czym jest social brand.

Organizatorzy projektu wyjaśniają, że ich zdaniem social brand to symbol danej grupy, który jest dla niej charakterystyczny i powtarzalny.  – To coś, po czym możemy ją rozpoznać, wiemy kim są ludzie do niej należący, co ich interesuje, co łączy. To zestaw decyzji, które podejmujemy każdego dnia. Może to być wybierany napój, marka papierosów, ale też np. obrączka, czynność, konkretne zachowanie – tłumaczą. Social Brand, czyli marka społeczności, to ich zdaniem również obiekt wyrażający jakieś cechy osobowościowe w kontekście grupy ludzi. Social brandem może być wszystko, co łączy, definiuje i wyraża osobowość społeczności. Jest to identyfikacja pewnych wspólnych cech społecznych, pod koncepcją jednego pojęcia lub symbolu.

– Róbcie zdjęcia, obserwujcie rzeczywistość. Wspólnie z nami poszukajcie odpowiedzi na pytanie, czym jest social brand – mówi Katarzyna Michalska, studentka komunikacji wizerunkowej UWr.

Zdjęcia należy wysyłać za pośrednictwem profilu projektu na facebooku, albo za pomocą instagrama, używając hasztagu  #roozejrzyjsię, do niedzieli 11 czerwca.

Opiekunem projektu jest dr Patrycja Rozbicka z Zakładu Komunikacji Wizerunkowej UWr.

Dodane przez: Małgorzata Jurkiewicz

22 maja 2017

ostatnia modyfikacja: 5 Cze 2017