Strona używa plików cookies więcej

Uniwersytet Wrocławski wraz z innymi dziewięcioma wrocławskimi uczelniami publicznymi zaangażował się w akcję promocyjną Pokolenie W skierowaną do ludzi młodych, którzy stoją właśnie przed najtrudniejszym wyborem w życiu – wyborem miejsca do studiowania. W akcję wizerunkową Pokolenie W zaangażowani są wybitni absolwenci i studenci uczelni, a twarzami akcji ze strony UWr są Magdalena Knedler, Adam Flamma, Jakub Krogulec, dr Tomasz Piekot i dr Grzegorz Zarzeczny oraz dr hab. Aleksander Czogalla.

Aż 90 procent studentów, którzy kształcą się we Wrocławiu, jest zadowolonych z tego wyboru, a 88 procent rekomendowałoby to miasto znajomym wybierającym studia. Tak dobrych opinii jak Wrocław nie ma żadne akademickie miasto w Polsce – mówi Ewa Kaucz, prezes ARAW. – Projekt Pokolenie W to kampania wizerunkowa skierowana do osób, które stoją przed jednym z najtrudniejszych życiowych wyborów, czyli wyborem miejsca do studiowania.

W poniedziałek w Barbarze odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, w której wziął udział Rafał Dutkiewicz. Prezydent Wrocławia wspomniał, że przyjechał na studia do Wrocławia 2 października 1977 roku. – Akademicka strona Wrocławia to atut miasta – mówił. Prof. Piotr Kielan, rektor Akademii Sztuk Pięknych, wiceszef Kolegium Rektorów Uczelni Wrocławia i Opola, zwracał na pozytywną aurę Wrocławia, która wpływa na przyjeżdżających.

Ewa Kaucz: – W trakcie kampanii Pokolenie W pokazujemy Wrocław i nasze uczelnie przez pryzmat nietuzinkowych bohaterów. Chcemy zaprezentować Wrocław jako dobre miejsce do studiowania, do pracy i do życia.

Wiadomości o uczelniach uczestniczących w projekcie Pokolenie W znajdują się na stronie akcji.

Dodane przez: Agata Sałamaj

3 Paź 2017

ostatnia modyfikacja: 16 Paź 2017

Licencja Creative Commons Powyższy artykuł może być kopiowany i rozpowszechniany w ramach CC BY 2.0.