Strona używa plików cookies więcej

Fot. R B/Flickr/CC BY 2.0

INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU ON-LINE O ZAKWATEROWANIE W DOMU STUDENCKIM W ROKU AKADEMICKIM 2018/2019:

Krok 1: zapoznaj się z zasadami zakwaterowania w domach studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego w roku akademickim 2018/2019,

Krok 2: wejdź na stronę rejestracji w domach studenckich,

Krok 3: zapoznaj się z obowiązkiem informacyjnym do wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim oraz z harmonogramem i zaznacz pole potwierdzające przeczytanie ww. informacji,

Krok 4: wypełnij formularz rejestracyjny i naciśnij przycisk „Wyślij”,

Krok 5: na podany adres mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji: automatycznie wygenerowane indywidualne hasło oraz link do aktywacji konta (sprawdź folder SPAM!),

Krok 6: aktywuj konto, klikając na przesłany link, wpisując login (swój adres mailowy) i wygenerowane hasło. Następnie kliknij „Zaloguj”,

Krok 7: wypełnij wniosek, upewnij się, że wszystkie wprowadzone dane są poprawne. Następnie kliknij „Wyślij”,

UWAGA: ZBYT DŁUGIE WYPEŁNIANIE WNIOSKU MOŻE SPOWODOWAĆ WYGAŚNIĘCIE STRONY – OZNACZA TO, ŻE WNIOSEK NIE ZOSTAŁ ZŁOŻONY!!

Krok 8: na podany adres mailowy automatycznie zostanie przesłane potwierdzenie złożonego wniosku (sprawdź folder SPAM!).

Potwierdzenie złożonego wniosku jest podstawą do odwołania. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia złożonego wniosku, spróbuj raz jeszcze złożyć wniosek, używając swojego loginu i przesłanego hasła. Jeśli wciąż nie otrzymasz potwierdzenia złożonego wniosku, skontaktuj się z Działem Spraw Studenckich przed zakończeniem terminu rejestracji wniosków: rejestracja.ds@uni.wroc.pl   wyjaśniając sprawę i podając swoje imię, nazwisko i adres mailowy wykorzystany podczas rejestracji i logowania.