Strona używa plików cookies więcej

Zespół do spraw funduszy strukturalnych

mgr Kamila Hołubowicz, pełni funkcję zastępcy kierownika Biura Projektów Zagranicznych

Zakres obowiązków:

  • zastępowanie Kierownika Biura w sprawach bieżących,
  • pomoc i doradztwo w przygotowywaniu projektów w ramach programów operacyjnych, zwłaszcza w części finansowej,
  • przygotowanie zestawień finansowych związanych z realizowanymi projektami w Uniwersytecie,
  • Kierownik projektu: „DOBRA KADRA – podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej Uniwersytetu Wrocławskiego na rzecz wzmocnienia jakości kształcenia na uczelni”,
  • podejmowanie decyzji związanych z realizacją projektu,
  • prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • przygotowanie raportów merytorycznych oraz załączanych do nich dokumentów,
  • bieżące monitorowanie wskaźników produktu i rezultatu,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem wykonawców realizujących poszczególne działania.

Zaangażowanie w projekty:

DOBRA KADRA – podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej Uniwersytetu Wrocławskiego na rzecz wzmocnienia jakości kształcenia na uczelni;

„Zwiększanie kompetencji językowych przyszłych absolwentów na transgranicznym rynku pracy” realizowanego w okresie : 01.06.2017-31.05.2021 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Interreg V-A Republika Czeska – Polska.

mgr Maria Andrzejewska

Zakres obowiązków:

  • kierownik projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022 ”,
  • podejmowanie decyzji związanych z realizacją projektu, prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • przygotowanie raportów merytorycznych oraz załączanych do nich dokumentów,
  • bieżące monitorowanie wskaźników produktu i rezultatu,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem wykonawców realizujących poszczególne działania.

Zaangażowanie w projekty:

Zintegrowany Program rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022

mgr Izabela Czech

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjno-biurowa projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022
  • pomoc w organizacji prac zespołu projektu,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zaangażowaniem osób do projektu (w tym wniosków o dodatek, kart czasu pracy),
  • wprowadzanie danych uczestników projektu do sytemu SL2014.

Zaangażowanie w projekty:

Zintegrowany Program rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022

mgr Karol Drozdek

Zakres obowiązków:

  • pomoc i doradztwo w przygotowaniu projektów w ramach programów operacyjnych i inicjatyw europejskich,
  • pomoc przy kompletowaniu załączników niezbędnych do wniosku aplikacyjnego,
  • gromadzenie i przekazywanie informacji w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,
  • monitorowanie, kontrola i nadzór nad realizacją działań w ramach projektów dofinansowanych z funduszy strukturalnych pod względem zgodności z zasadami programu, w tym faktur oraz wniosków zakupowych.

Zaangażowanie w projekty:

mgr Kamila Kędzierska

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjno-biurowa projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022,
  • pomoc w organizacji prac zespołu projektu,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zaangażowaniem osób do projektu (w tym wniosków o dodatek, kart czasu pracy),
  • wprowadzanie danych uczestników projektu do sytemu SL2014.

Zaangażowanie w projekty:

Zintegrowany Program rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022

mgr Katarzyna Kmita

Zakres obowiązków:

  • planowanie i rozliczanie wydatków w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022 zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, zaplanowanym budżetem,
  • przygotowywanie i bieżąca aktualizacja harmonogramu płatności dla projektu, przygotowanie wniosków o płatność, kontrola przepływów pieniężnych na rachunku bankowym projektu,
  • weryfikacja zgodności wydatków z budżetem projektu,
  • planowanie wysokość niezbędnych transz dofinansowania,
  • zmiany w budżecie projektu,
  • wstępne wyliczenia wynagrodzeń dla osób zaangażowanych w realizację projektu,
  • w razie potrzeby pomoc w kwestiach finansowych przy tworzeniu budżetów wniosków o dofinansowanie nowych projektów oraz w trakcie ich realizacji.

Zaangażowanie w projekty:

Zintegrowany Program rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022

mgr Katarzyna Łaba

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjno-biurowa projektu Wieża pokoleń,
  • pomoc w organizacji prac zespołu projektu,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zaangażowaniem osób do projektu (w tym wniosków o dodatek, kart czasu pracy),
  • wprowadzanie danych uczestników projektu do sytemu SL2014,
  • planowanie i rozliczanie wydatków w ramach projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, zaplanowanym budżetem,
  • przygotowywanie i bieżąca aktualizacja harmonogramu płatności dla projektu, przygotowanie wniosków o płatność, kontrola przepływów pieniężnych na rachunku bankowym projektu,
  • weryfikacja zgodność wydatków z budżetem projektu,
  • planowanie wysokości niezbędnych transz dofinansowania, zajmuję się zmianami w budżecie projektu,
  • wstępne wyliczenia wynagrodzeń dla osób zaangażowanych w realizację projektu,
  • w razie potrzeby pomoc w kwestiach finansowych przy tworzeniu budżetów wniosków o dofinansowanie nowych projektów oraz w trakcie ich realizacji. „

Zaangażowanie w projekty:

Wieża pokoleń

mgr Marek Nowakowski

Zakres obowiązków:

  • pomoc i doradztwo oraz nadzór nad przygotowaniem wniosku aplikacyjnego wraz z wymaganymi załącznikami,
  • prowadzenie i inicjowanie działalności szkoleniowej, doradczej,informacyjnej z zakresu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • kontrola i nadzór nad realizacją działań w ramach projektów dofinansowanych z funduszy strukturalnych pod względem zgodności z zasadami programu,
  • rozliczanie projektów: Rewitalizacja Zespołu pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Edukacji Astronomicznej,Polski Ogród Milenijny, Leopoldina online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy, Kompleksowa termomodernizacja budynku Collegium Antropologicum Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Kuźniczej 35 we Wrocławiu.

Zaangażowanie w projekty:

Rewitalizacja Zespołu pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Edukacji Astronomicznej

Polski Ogród Milenijny

Leopoldina online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy.

Kompleksowa termomodernizacja budynku Collegium Antropologicum Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Kuźniczej 35 we Wrocławiu

mgr Sylwia Oślizło

Zakres obowiązków:

  • kierownik projektu: „Zwiększanie kompetencji językowych przyszłych absolwentów na transgranicznym rynku pracy”,
  • podejmowanie decyzji związanych z realizacją projektu,
  • prowadzenie dokumentacji projektowej, przygotowanie raportów merytorycznych oraz załączanych do nich dokumentów,
  • bieżące monitorowanie wskaźników produktu i rezultatu,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem wykonawców realizujących poszczególne działania.

Zaangażowanie w projekty:

„Zwiększanie kompetencji językowych przyszłych absolwentów na transgranicznym rynku pracy” realizowanego w okresie : 01.06.2017-31.05.2021 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Interreg V-A Republika Czeska – Polska.

mgr Agata Piszcz

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjno-biurowa projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023,
  • pomoc w organizacji prac zespołu projektu,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zaangażowaniem osób do projektu (w tym wniosków o dodatek, kart czasu pracy),
  • wprowadzanie danych uczestników projektu do sytemu SL2014.

Zaangażowanie w projekty:

Zintegrowany Program rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023

mgr Monika Płatek

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjno-biurowa projektu „Leopoldina online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy”,
  • pomoc w organizacji prac zespołu projektu,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zaangażowaniem osób do projektu (w tym wniosków o dodatek, kart czasu pracy),
  • wprowadzanie danych uczestników projektu do sytemu SL2014,
  • pomoc i doradztwo w przygotowaniu projektów w ramach programów operacyjnych i inicjatyw europejskich, pomoc przy kompletowaniu załączników niezbędnych do wniosku aplikacyjnego, gromadzenie i przekazywanie informacji w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,
  • monitorowanie, kontrola i nadzór nad realizacją działań w ramach projektów dofinansowanych z funduszy strukturalnych pod względem zgodności z zasadami programu, w tym faktur oraz wniosków zakupowych.

Zaangażowanie w projekty:

„Leopoldina online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy”

mgr Beata Sewielska

Zakres obowiązków:

  • planowanie i rozliczanie wydatków w ramach projektuZintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023 zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, zaplanowanym budżetem,
  • przygotowywanie i bieżąca aktualizacja harmonogramu płatności dla projektu,
  • przygotowanie wniosków o płatność,
  • kontrola przepływów pieniężnych na rachunku bankowym projektu,
  • weryfikacja zgodności wydatków z budżetem projektu,
  • planowanie wysokości niezbędnych transz dofinansowania,
  • zmiany w budżecie projektu,
  • wstępne wyliczenia wynagrodzeń dla osób zaangażowanych w realizację projektu.

Zaangażowanie w projekty:

Zintegrowany Program rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023

mgr Patrycja Starosta

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie i organizacja działań informacyjno -promocyjnych, w tym kampani reklamowych, założonych w planie informacji promocji projektu,
  • przygotowanie treści informacyjnych do publikacji w internecie, czasopismach i Przeglądzie Uniwersyteckim,
  • zamieszczanie w miejscach realizacji projektu plakatów i tablic informujących o finansowaniu z projektu,
  • dbanie o informacje i promocję w całej korespondencji projektowej i na dokumentach przygotowanych w związku z realizacją projektu,
  • umieszczanie nalepek na sprzęcie zakupionym w projekcie,
  • monitorowanie zmian w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta,
  • wstawianie treści na stronę www.

Zaangażowanie w projekty:

„Leopoldina online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy”

Urlop macierzyński:

mgr Marta Habiger

mgr Ewa Kosecka

mgr Małgorzata Skiba