Strona używa plików cookies więcej

Komisja Rozwoju

Zakres działania senackiej Komisji Rozwoju obejmuje w szczególności:

  1. opiniowanie i przedkładanie projektów dokumentów dotyczących misji, wizji i strategii rozwoju Uniwersytetu;
  2. opiniowanie i przedkładanie wniosków dotyczących tworzenia jednostek organizacyjnych, ich zmian organizacyjnych i likwidacji;
  3. opiniowanie skierowanych do Komisji przez Senat lub Rektora projektów przepisów z punktu widzenia ich zgodności ze strategią rozwoju Uniwersytetu;
  4. opiniowanie i przedkładanie wniosków dotyczących:
    a) informatyzacji Uniwersytetu,
    b) procesów zarządzania Uniwersytetem;
    c) finansowych uwarunkowań rozwoju Uniwersytetu.

Skład Komisji Rozwoju w kadencji 2016-2020

  1. prof. dr hab. Anna Trzeciak – Wydział Chemii – Przewodnicząca
  2. prof. dr hab. Stefan Kiedroń – Wydział Filologiczny – Zastępca Przewodniczącej
  3. prof. dr hab. Wiesława Miemiec – Prorektor ds. finansów i rozwoju
  4. dr hab. Marcin Łukaszewicz prof. UWr – Wydział Biotechnologii
  5. dr hab. Roman Opiłowski – Wydział Filologiczny
  6. prof. dr hab. Marek Nowicki – Wydział Fizyki i Astronomii
  7. prof. dr hab. Michał Tomczak – Wydział Fizyki i Astronomii
  8. dr Jakub Michaliszyn – Wydział Matematyki i Informatyki
  9. prof. dr hab. Grzegorz Plebanek – Wydział Matematyki i Informatyki
  10. prof. dr hab. Bogusław Pawłowski – Wydział Nauk Biologicznych
  11. dr Zbigniew Łoś – Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
  12. dr hab. Piotr Sorokowski prof. UWr – Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
  13. prof. dr hab. Przemysław Wiszewski – Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
  14. dr hab. Krystyna Choma-Moryl prof. UWr – Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
  15. dr hab. Patrycja Matusz-Protasiewicz – Wydział Nauk Społecznych
  16. prof. dr hab. Mariusz Jabłoński – Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
  17. mgr inż. Grażyna Piotrowicz – Biblioteka Uniwersytecka
  18. mgr Ewa Majewska-Machaj – Biuro Radców Prawnych
  19. dr Adrianna Michalewska – Biuro Rektora
  20. mgr Elżbieta Solarewicz – Dział Spraw Pracowniczych
  21. mgr Rafał Musiał – Dział Organizacyjny
  22. mgr Ryszard Żukowski  – Kanclerz
  23. mgr Jadwiga Gizowska – Kwestor
  24. mgr Mateusz Bartoszewicz – Samorząd Doktorantów
  25. Jakub Sokołowski – Samorząd Studentów

Obsługę Komisji zapewnia Biuro Rektora