Strona używa plików cookies więcej

Aktualności

Szanowni Państwo,

W związku z rozpoczęciem semestru letniego, osoby chcące złożyć wniosek o przyznanie wsparcia niematerialnego, proszone są o dostarczenie dokumentów, o których mowa w § 4 ust.1 Regulaminu udzielania wsparcia niematerialnego osobom z niepełnosprawnością w Uniwersytecie Wrocławskim do biura Zespołu ds. Obsługi Studentów Doktorantów z Niepełnosprawnością w terminie 15-23 lutego 2021 roku.  

Zgodnie z zarządzeniem Rektora dotyczącym funkcjonowania Uczelni w okresie zwiększonej liczby zakażeń wirusem SARS-Cov-2, w celu umówienia się na spotkanie prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikami Zespołu ds. Obsługi Studentów i Doktorantów z Niepełnosprawnością przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej – poprzez adres e-mail: niepelnosprawni@uwr.edu.pl lub pod numerem telefonu +48 71 375 26 64.

Dokumenty w wersji papierowej można dostarczyć osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zespołu lub wysłanie pocztą tradycyjną do Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Wrocławskiego, która znajduje się w Gmachu Głównym (pl. Uniwersytecki 1):

Uniwersytet Wrocławski – Zespół ds. Obsługi Studentów i Doktorantów z Niepełnosprawnością
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław

Istnieje również możliwość przesłania dokumentów w postaci podpisanego skanu pocztą elektroniczną na adres: niepelnosprawni@uwr.edu.pl